NIEUWE ACTIE voor stofwisseling en spierziekten: “LAAT JETJE MAAR LOPEN”

Op vrijdag 19 mei 2017 organiseert Stichting Jet Brand de wandelactie “Laat Jetje maar lopen”. Met deze actie gaat de stichting aandacht vragen voor onderzoek en behandeling van stofwisseling en spierziekten. Er vallen jaarlijks nog veel te veel slachtoffers aan deze verschrikkelijke en slopende ziekte! Met onderzoek en medische behandeling worden op dit moment goede vooruitgang geboekt, hierbij is echter nog veel steun, aandacht en geld nodig!

Na ontvangst van het ingevulde inschrijvingsformulier, ontvangt u per mail de bevestiging en aanvullende informatie met het sponsorformulier.

Iedere vijfde aanmelding ontvangt de pracht verjaardagskalender van onze Stichting met tekeningen van  Jet Brand.

In het Belgische Hamme zal ook een moeder wandelen die net als Jet een kindje verloor aan de ziekte van Pompe. Tevens kreeg zij ook nog een doodgeboren kindje.

19 mei is bewust gekozen, het is de verjaardag van Jet haar zoon Jurjan. Een feestelijke dag.

“Niets

Wordt vanzelfsprekend gegeven

Niets, zo kwetsbaar als leven

Daarom samen en met elkaar wandelen tegen stofwisselings en spierziekten !

Juist op deze dag

dag met meer dan een glimlach

Verjaardag van mijn zoon

Lijkt misschien gewoon

Blijft voor mij bijzonder

Met voor altijd in mijn hart Chantal

zeg ik “leef, geniet en vier het leven”

Jet.

Op weg naar een sportieve, gezonde en vooral gezellige wandeling! Voor een sportdrankje en een fruithapje onderweg wordt gezorgd door de JUMBO Meppel!

Namens het bestuur : Jet Brand

PS; Wij zoeken nog sponsoren voor :  give aways, buttons, bedrukte petjes, shirts, goody bags, bedenk het maar’s, etc etc.

Voor opgave onderstaand formulier gebruiken, na het aanmelden graag u uw deelnamegeld € 5,00 voldoen via de Ideal button op onze site.

Opgave formulier “Laat Jetje maar lopen”

[mc4wp_checkbox]